Amanda, Fille & Belinda

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Helt slut...

Av Amanda - 11 april 2011 20:36

Hej, jag är helt slut. Jag är as förskyld och hela mitt huvud kommer snart sprängas (känns det som). Va ju på Säva igår, Säva-laget kom på en sjätteplats tror jag. Jag har film på Anna & Lucky, Klara & Quattro och Kristin & Vicky, sen la min mobil av för det var inget batteri. Filmerna kommer väll upp senare, ja iallafall så var jag i skolan. Vi hade matte, svenska, tema, engelska och no, inte direkt mina favorit ämnen men man måste ju stå ut.


Längat så sjukt mycke tills på onsdag, kanske ska få rida Fille igen, om han mår bra nu. Han blev ju sparkad i hagen och hade ont i benet, men det skulle gå över

ÅÅ Fille du är bara bäst, jag älskar dig gubben


Här kommer min favoritbild på Fille som jag fotade när han gick ute i hagen:  FILLE DU SKA BARA VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG


//Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 21 april 2011 09:19

Hej ni som forfarande läser denna blogg!!   Jag har skaffat en ny blogg, tryck HÄR för att komma till den :-) Kommer tyvärr inte blogga mer här :-( ...

Av Amanda - 19 april 2011 17:06

Hej!   Förlåt att jag inte har bloggat men Rebecka har sovit över här. Vi hade jättekul, och vi gjorde en film när vi hoppade studsmatta. Hehe den blev as dålig    Imorrn ska jag hoppträna på världens bästa Fille, Emelies mamma kör men jag kans...

Av Amanda - 17 april 2011 19:57

Hej, jag har fårr in massa kommentarer men bara en fråga! Så snälla fråga på bara, om vad som helst inom hästlivet och mitt liv. Imorron kanske Rebecka och jag ska göra nåt, vet inte än. Bara så ni vet så fyller Rebeckas lillasyster Veronica 9 år. Gr...

Av Amanda - 17 april 2011 12:55

Hej!   Förlåt att jag inte har bloggat men Malin har varit här och vi hade jättekul !! Hon sov över, vi sov i våran bäddsoffa nere i vardagsrummet. Vi hoppade hiner ute i trädgården, hinderna var typ 80-90 cm. Jag hoppade mest för Malin lekte med...

Av Amanda - 15 april 2011 14:02

Hej, det var småstjärnorna idag. Vinnaren i storskolan var.......BONNIE, ALVA OCH MALIN, dom sjöng DISTURBIA AV RIHANNA, deras grupp hette .B.A.M. Dom var jätteduktiga!  Vinnaren i bullerbyn var......TRISTAN, ANTON, RICHARD, JAKOB OCH LINUS, dom sjön...

Om Amanda


Hej, det är jag som är Amanda. Jag älskar hästar och min hund Balder. Jag rider på Säva Ridcenter, där står favorithästen Fille. På lördagar rider jag Belinda, en liten söt b-ponny som är snäll, söt och pigg.

Letar du efter något?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Nytt

Kategorier

Arkiv

My friends

Älskade Fille

                           Jag älskar dig


Ovido - Quiz & Flashcards